Mengapa Wanita Menangis Ya ALLAH..??



Mengapa wanita sering menangis, ya Allah ?

JawabNya:-
 Kerana wanita itu unik
 Aku ciptakan ia sebagai makhluk yang unik.
 Aku kuatkan bahunya untuk menjaga anak-anaknya.
 Aku lembutkan hatinya untuk memberi rasa aman.
 Aku kuatkan rahimnya untuk menyimpan benih manusia.
 Aku teguhkan peribadinya untuk terus berjuang saat yang lain menyerah.
 Aku beri dia naluri utk mencintai anak-anak dalam keadaan apapun.
 ku kuatkan batinnya untuk tetap menyayangi walau dikhianati oleh orang-orang yang ia sayangi.
 Wanita makhluk kuat, tapi jika satu saat dia menangis, itu kerana Aku memberi dia air mata untuk membasuh luka batin dan memberi kekuatan baru .

#Ustaz Azhar Idrus .. 
 : Wanita makhluk yg kuat di muka bumi ALLAH.. Jadi kpada kaum HAWA, jgn lah kita tunjukkan klemahan kita walaupun hati kita disakiti dan dikianati oleh kaum ADAM.. So Ara harap pada suma kengkawan Ara, tabahkan lah hatimu sebagaimana ALLAH berikan.. Ara pon penah rasa dikecewakan.. Berkat seorang HAMBA ALLAH yg dikurniakan oleh ALLAH utk Ara, Ara dapat kuatkan hati Ara sebagaimana yg ALLAH berikan.. Terima Kasih kepada MUHAMMAD HIJAN HAZWAN 
ALHAMDULILLAH..


ARANAFCY : THANKS FOR READING :)

0 Komen Budak Bushuk..!!:

Post a Comment