10 Keajaiban "CINTA"



Sekian lama mengetahui bahawa cinta itu indah dan membahagiakan . Apabila dia datang dalam kehidupan seseorang itu , segala yang pahit akan menjadi manis , segala yang sakit akan terawat dan segala yang buruk akan menjadi cantik  .Itulah antara magisnya sebuah cinta . Ececeh . Bagi Ara pon, Ara penah alami suma ny, Ara penah asa camana CINTA BERTEPUK SEBELAH TANGAN, CINTA DIKHIANATI, CINTA YANG INDAH, dan sebagainya laa.. banyak plak nak listkan kat korang.. ahahax..Nak tahu banyak lagi keajaiban cinta ? Boleh Baca 10 perkara Magis Cinta :) kat bawah ny...


flying,heart,valentine,love  Cinta mampu mengubah hidup seseorang dengan sekelip mata , antaranya mampu membuatkan seseorang yang kaya menjadi miskin dan yang miskin menjadi kaya .
flying,heart,valentine,love  Hanya dengan cinta , seseorang yang tidak penah senyum , pemarah dan panas baran boleh mengukir senyuman setiap saat .
flying,heart,valentine,love  Cinta boleh menjadikan satu saat itu begitu membahagiakan tetapi cinta juga sebenarnya boleh menjadikan satu saat itu begitu menyakitkan.
flying,heart,valentine,love  Apabila berbicara soal cinta , tiada siapa pun yang mampu untuk menjelaskan bagaimana rasanya sebuah cinta.
flying,heart,valentine,love  Kuatnya cinta adakalanya boleh meruntuhkan gunung yang gah  , bukit yang tinggi dan laut yang luas.
flying,heart,valentine,love  Cinta tidak akan indah jika pasangan tidak mampu menjadi sahabat bagi pasangannya . Kekasih terbaik adalah sahabat terhebat .
flying,heart,valentine,love  Saat mencintai seseorang , jangan pernah berharap si dia akan mencintai kamu sama seperti kamu mencintainya . Ini kerana salah seorang daripada kamu pasti akan memberikan lebih dan seorang lagi kurang.
flying,heart,valentine,love  Cinta bukanlah sekadar perasaan sayang-menyayangi semata-mata tetapi apa yang lebih penting , harus juga ada keikhlasan kerana perasaan sayang menyayangi itu boleh datang dan pergi begitu sahaja.
flying,heart,valentine,love  Sebuah cinta sejati mampu mendengarkan apa yang tidak dikatakan dan mengerti apa yang tidak dijelaskan . Ini kerana cinta tidak datang dari mulut dan lidah ataupun fikiran seseorang tetapi cinta lahir dari hati yang paling dalam .
flying,heart,valentine,love  Bila tiba saat kamu mencintai seseorang , kamu harus mempersiapkan diri untuk menerima penderitaan  . Bukan nama cinta andai ia hanya membahagiakan .



"Betulkan ape yang Ara listkan kat bawah ny?? hurmm.. itulah ajaibnya CINTA dalam kehidupan sehingga kita sanggop lakukan apa saja DEMI MENDAPATKAN CINTA SEJATI.."

ARANAFCY : THANKS FOR READING :)

0 Komen Budak Bushuk..!!:

Post a Comment