Saia Tak Meminta Yang Sempurna





Saya tak minta yg SOLEH,sebab saya pun tak lah SOLEHAH sgt
Saya tak minta yg bergelar USTAZ, sebab saya lg jauh utk bergelar USTAZAHNak minta yg KAYA, saya pun TAK KAYA, hanya sekadar apa yg ada Nak minta yg KACAK, saya tak CANTIK , sekadar hamba sesempurna kejadian
yang ALLAH ciptakan Nak minta yg BERPANGKAT, saya hanya seorg HAMBA
Cukuplah sekadar yg MEMAHAMI dan MENERIMA diri seadanya
Cukuplah yang ada AGAMA di hati dan mengamalkannya serta sama2 mencari
jalan ke Syurga apabila bahtera di layar dan masjid dibina
Cukuplah yang sama2 saling MEMBANTU dlm susah dan senang mengharungi
lautan dunia


ARANAFCY : THANKS FOR READING :)

1 Komen Budak Bushuk..!!:

  1. Hai anis,,,wah ade blog ye..ni cik ni...:p♎►ßLu€έKkkK!!!!◄♎:p saje skodeng je..."̮ƗƗɪ̣̇ƗƗɪ̣̇ƗƗɪ̣̇◦°˚☆●☺ƗƗαƗƗαƗƗα◦°˚☆●☺ƗƗUuƗƗuU ☺•°°°☆•.¸¸. HUąąaa ♬ •°°°☆•.¸¸.ƗƗαƗƗα ♫ •°°°☆•.¸¸. ƗƗαąą♩•°°°☆•.¸¸.Hąą ♪ °☆•.¸¸¸. Hąąaa ♫ ♬ ♪♪♩ ◦°˚☆☆

    ReplyDelete